Saturday, May 28, 2011

Heti ifihúzás 27/10

Már hónapok óta nincs szerencsénk a ifihúzásokkal, talán majd most. Lássuk...

Radovan Mladšík hívása

|Igen? Ó, üdv, Mszabi8!

Találtam egy pazar tehetséget a számodra. 16 éves, a neve pedig: Ádám Walesi.

További edzés nélkül Átadás képessége középszerű szintű marad. Ha szépen fejlődik, szerintem egy gyenge szintű Védekezés képességet is elérhet.

Már messziről látszik: az a specialitása, hogy technikás. Számolj vele, amikor összerakod a csapatot.

Nos, adjunk neki egy esélyt?



Kristián Zúrik hívása

|Igen? Ó, üdv, Mszabi8!

Találtam egy pazar tehetséget a számodra. 16 éves, a neve pedig...

Ha szépen fejlődik, szerintem egy megfelelő szintű Játékszervezés képességet is elérhet. További edzés nélkül Szélsőjáték képessége csapnivaló szintű marad.

Nos, adjunk neki egy esélyt?



Stanislav Uhrinčko hívása

|Igen? Ó, üdv, Mszabi8!

Sajnos ezen a héten nem találtam senkit, aki megütné a mércét.


Ezen a héten tehát új ifi nélkül maradtunk. Csak tudnám miért nem ad legalább egy normális ifit hónapok óta aki 15 éves és 17 éves korában legalább 100-200.000€ fog érni... Más meg kapja a remek játékszervezés jó átadás 15 éves eleje szintű játékosokat... 

No comments:

Post a Comment