Saturday, June 4, 2011

Heti ifihúzás 27/11

Újabb hét, újabb ifik. Lássuk őket:
Štefan Cehelník hívása
|Igen? Ó, üdv, Mszabi8!
Nos, Radovan Tichvoň 16 éves, és amit láttam a játékából, az nagyon is biztató.
Jelenleg szerintem Játékszervezés képessége nagyjából gyenge szinten van. Figyelj az edzésére, és hamarosan lehet egy középszerű Gólszerzés képességű játékosod.
Szerződtessük, főnök?
- Sajnos nem.


Stanislav Uhrinčko hívása
|Igen? Ó, üdv, Mszabi8!
Nos, az e heti jelölt 16 éves, és a neve: Servác Vokáľ.
Figyelj az edzésére, és hamarosan lehet egy középszerű Védekezés képességű játékosod. További edzés nélkül Gólszerzés képessége középszerű szintű marad. Ez a játékos középszerű szintű, ha összességében nézzük, és szerintem kiváló tehetség!
Találunk helyet számára az akadémián?
- Nem, de kellet volna.

Kristián Zúrik hívása
|Igen? Ó, üdv, Mszabi8!
Nos, Michal Vykopal 17 éves, és amit láttam a játékából, az nagyon is biztató.
Jelenleg szerintem Játékszervezés képessége nagyjából csapnivaló szinten van. Figyelj az edzésére, és hamarosan lehet egy pocsék Védekezés képességű játékosod.
Szerződtessük, főnök?
- Igen őt szerződtettük.:((

A szokásos felhozatal. Na talán majd a jövő héten…

No comments:

Post a Comment