Saturday, June 11, 2011

Heti ifihúzás 27/12

Štefan Cehelník hívása
|Igen? Ó, üdv, Mszabi8!

Karol Farbár nagyon ígéretesnek tűnik. 16 éves, és van benne valami, ha érted, mire gondolok.

Jelenleg szerintem Szélsőjáték képessége nagyjából csapnivaló szinten van. Összességében nézve ő szerintem egy gyenge szintű játékos. Figyelj az edzésére, és hamarosan lehet egy gyenge Játékszervezés képességű játékosod.

Találunk helyet számára az akadémián?
- Nem.


Kristián Zúrik hívása
|Igen? Ó, üdv, Mszabi8!

Találtam egy pazar tehetséget a számodra. 15 éves, a neve pedig: Miroslav Haluza.

Ez a játékos gyenge szintű, ha összességében nézzük, és szerintem kiváló tehetség! Ez a játékos jelenleg pocsék szintű Szélsőjáték képességgel rendelkezik. Ha szépen fejlődik, szerintem egy csapnivaló szintű Szélsőjáték képességet is elérhet.

Szerződtessük, főnök?
- Nem.


Stanislav Uhrinčko hívása

|Igen? Ó, üdv, Mszabi8!

Szerintem megtaláltam a jövő nagy sztárjátékosát. A neve Emil Vasmera, és 16 éves.

Jelenleg szerintem Védekezés képessége nagyjából megfelelő szinten van. Ha szépen fejlődik, szerintem egy remek szintű Védekezés képességet is elérhet.

Szerződtessük, főnök?

Hát persze!:D

No comments:

Post a Comment